Басков: уряд Росії не дозволить поставити Україну на коліна перед США

Фото https://twitter.com/tvrain
Російський співак Микола Басков у свій день народження дав інтерв’ю Ксенії Собчак. Україна фігурувала в розмові.

Басков: уряд Росії не дозволить поставити Україну на коліна перед США.

Басков: я підтримав Валерію і Кобзона, бо я давно їх знаю. Макаревича я бачив один раз

Басков: питайте мене, скільки завгодно - я за Путіна

Басков: у групі «Ленінград» є відчайдушність і радість сьогоднішнього моменту, а там, де Макаревич, треба «копати»

Басков: якби країна сказала, я поїхав би з концертом в Донецьк

Басков: я давно не гастролюю по Україні, останній тур був у 2011 році

Басков про сьогоднішні події в Україні: я артист, мені нема чого сказати. Переживаю, що там гинуть люди

Басков: тур в підтримку Януковича робив Кобзон

Кучма просив повернути літак з ним, щоб він ще раз заспівав «Шарманку»

Басков: для мене Кучма залишається одним з найяскравіших президентів України





Комментариев нет

Технологии Blogger.