Аркадій Войтюк : "Я роблю добро не заради вигоди "на потім", або постів у фейсбук."

Доброго часу доби читачам блогу Showbizo !
На декілька запитань відповів учасник шоу "X-Фактор" та конкурсу "Нова Хвиля" - Аркадій Войтюк. 

-Чим зараз займаєшся , що нового ?
-Нового багато, але зараз не той період аби вихвалятися. Все згодом.

-Як відносишся до ситуації , яка склалася з Ані Лорак?
-Я ще не така велика особистість, аби гавкати на "слона". Це її життя. Зверху все видно.

-Через останні події в країні , роботи стало менше?
-Звичайно менше, і така ситуація в усіх артистів різної величини, але думаю, що всі до цього ставляться з розумінням.

-Деякі виконавці їздять виступати в зону АТО , ти не плануєш поїхати?
-Хтось просто піариться на таких концертах, мені це недовподоби. Я роблю добро не заради вигоди "на потім", або постів у фейсбук. Ще раз кажу, зверху все видно.

-Ти зараз працюєш сам , чи є підписаний з кимось контракт?
-Контрактів немає, я сам собі хазяїн. Проте у мене є досить велика команда, яка має свій смак, а це вже великий плюс.

-«Нова Хвиля» якось вплинула на кар’єрний ріст?
-Нова Хвиля нічого мені не дала, навіть забрала певну аудиторію. Але це все досвід, тому я дякую їй за це.








Комментариев нет

Технологии Blogger.